3. srpnja 2017.

Hohner novosti i planovi za 2018.

Budući da je Euro-Unit generalni distributer njemačke tvrtke Hohner za područje: Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Kosova i Albanije, i ove smo godine sudjelovali na godišnjem okupljanju najvažnijih Hohnerovih partnera i distributera iz cijelog svijeta od Kanade, SAD-a, Meksika, Španjolske, Italije, Njemačke, Francuske, Turske, Rusije i naravno Hrvatske. HOHNER International Distributor Days 2017 održavao se 28. i 29. lipnja 2017. u njemačkom gradu Trossingenu gdje još od 1857. godine ponosno stoji njihova tvornica, doduše ne baš na istom mjestu, ali Trossingen je i dalje Hohnerov grad.

Tijekom dva dana koliko je trajao International Distributor Days, Hohnerovi manageri i marketinški djelatnici su svim gostima predstavili mnoštvo noviteta koji nas očekuju do kraja godine, ali i marketinške aktivnosti za iduću 2018. godinu. Naglasak je bio na novom korporativnom vizualnom identitetu tvrtke, novoj redizajniranoj webstranici, redizajniranom logotipu i novom katalogu proizvoda. Hohner kao svjetski lider na području proizvodnje usnih harmonika ima bogatu suradnji s poznatim glazbenicima, ali i proizvodima koji nose potpise poznatih autora kao što su John Lennon, Bob Dylan i u trenutnoj kampanji Ozzy Osbourne.

U idućem periodu Hohner će također dosta ulagati u edukaciju i predstavljanje svojih instrumenata u vrtićima i školama kako bi popularizirati sviranje usnih harmonika i harmonika. Kako bi što bolje upoznali bogatu povijest tvrtke Hohner, za sve goste je bio organiziran Posjet Muzeju usnih harmonika (German Harmonica Museum) u Trossingenu, koji je od ove godine preseljen u novi redizajnirani prostor, moderniziran i prilagođen predstavljanju mnoštva instrumenata od samog osnutka tvrtke 1857. godine, pa sve do danas.

Točka na i dvodnevnog dana distributera bio je posjet Hohner tvornici, gdje smo iz prve ruke mogli vidjeti i saznati kako se proizvode usne harmonike i harmonike. Proces je od samog početka, pa do završnog proizvoda spremnog za distribuciju prema kupcima zaista impresivan. Upravo zbog kompleksnosti same proizvodnje i toga što baš svaki instrument prolazi kroz ruke marljivih zaposlenika koji izrađuju, detaljno pregledavaju i testiraju instrumente u svakom segmentu proizvodnje, Hohnerovi instrumenti s ponosom nose ime “Made in Germany”, a to je i razlog njihove visoke kvalitete i cijene.