12. studenoga 2009.

Novo priznanje Euro-Unitu: Heroj recesije

Recesija kojoj se konačno u Europi lagano nazire kraj, pred sve je gospodarske subjekte postavila nove barijere, otežala im poslovanje, a nespremne su tvrtke završile u stečaju. U ovakvim teškim vremenima tvrtke moraju donositi brze i ispravne odluke kako bi opstale na tržištu. Tvrtka Euro-Unit je svoju strategiju izlaska iz krize bazirala na ravnopravnoj raspodjeli tereta recesije između uposlenika i vlasnika tvrtke što je u konačnici rezultiralo manjom bruto dobiti i smanjenjem plaća uposlenika ali uz stabilnost tvrtke, novim zapošljavanjem te povećanjem izvoza na nova tržišta te sveukupnim rastom prometa.

Temeljem poslovnih pokazatelja tvrtke Euro-Unit za 2009. godinu, Pokret za pravednu raspodjelu tereta krize – PRASAK! nam je dodijelio priznanje „Heroj recesije“. Na web stranicama www.recesija.org možete pronaći sve informacije o načinu na koji se tvrtke ocjenjuju, bazu podataka o njihovom rangu te objašnjenja kategorija. „Heroji recesije uspjeli su zaraditi više, i za sebe i za radnike“ službena je definicija kategorije u kojoj se nalazi Euro-Unit, a listanjem baze podataka vidljivo je da nas to svrstava među najuspješnije hrvatske tvrtke te nadovezuje se na mnogobrojna domaća i međunarodna priznanja i nagrade koje je Euro-Unit dobio do sada.

Priznanje „Heroj recesije“ je odličan pokazatelj poslovne strategije tvrtke i dokaz da se uz pravednu raspodjelu tereta recesije ipak mogu postići zadovoljavajući poslovni rezultati uz pravilno planiranje i kvalitetnu poslovnu viziju.