14. travnja 2016.

Euro-Unit @ Musikmesse 2016.

Ove je godine tvrtka Euro-Unit na Frankfurtskom sajmu glazbe svoj nastup bazirala na brandovima iz vlastite grupacije. Lion Style, Ivan’S gutar, Bowing, Canorus i Slavonka brandovi su koje Euro-Unit pažljivo razvija u suradnji sa stručnjacima iz raznih područja ali i korisnicima pomno pazeći na kvalitetu i cijenu artikala iz ponude.

Najvažniji glazbeni sajam u Europi (i drugi na svijetu) svakako je najbolje mjesto za prezentaciju svojih proizvoda. Zanimanje koje su pobudili navedeni brandovi iz naše grupacije kod posjetitelja, dosadašnji izvozni rezultati kao i novi poslovni partneri zainteresirani za suradnju odličan su rezultat višegodišnje prezentacija tvrtke na sajmu i potvrda kvalitetne poslovne politike Euro-Unita.

Lion Style, Slavonka i Ivan’S guitar su svojim asortimanom već poznati našim kupcima i partnerima dok su novi “članovi” naše grupacije Bowing i Canorus na ovogodišnjem sajmu ima svoju prvu promociju.

Bowing je naš brand koji će se baviti razvojem gudačkih instrumenata i opreme. Za početak u asortimanu se nalaze setovi violina, viola, violončela i kontrabasa koji će uskoro biti dostupni u svim Euro-Unit prodajnim centrima ali i diljem svijeta kroz mrežu naših veleprodajnih partnera.

Canorus će razvijati puhačke instrumente i opremu na bazi dugogodišnjeg bogatog iskustva koje Euro-Unit ima u ovom segmentu. Canorus puhački instrumenti će također uskoro biti dostupni kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, a prema prvim povratnim informacijama posjetitelja i partnera sa sajma ovi bi instrumenti zajedno s Bowing asortimanom trebali postaviti najbolji izbor za polaznike glazbenih škola.

Kako je Euro-Unit full range kompanija naravno da smo na sajmu predstavili i sve ostale proizvođače iz naše ponude s kojima surađujemo. Povjerenje respektabilnog broja više od 90 brandova u našoj ponudi zorni je pokazatelj pozicije i ugleda koje Euro-Unit uživa u ovoj grani industrije.